myMetier+

- gjør prosjekthverdagen enklere

myMetier+ gir dine ansatte verktøyene de trenger for å gjøre en bedre jobb med prosjekter. myMetier+ er laget av
prosjektledere for prosjektledere, og gir faglig påfyll med det nyeste innen prosjektledelsesfaget.

Gå til demo

Faglig støtte lett tilgjengelig

De ansatte får rask og enkel tilgang til faglig innhold med oppdatert beste praksis gjennom e-leksjoner, video, maler, sjekklister, prosjektordliste, praktiske eksempler og artikler med et «how-to» fokus.

Ta i bruk ny kunnskap

myMetier+ vil bidra til at ny tilegnet kunnskap tas i bruk. Ved å gi dine ansatte muligheten til å trene, reflektere og øve på ny kunnskap øker du sjansen for at de tar i bruk det de har lært.

Alltid tilgang til nytt faginnhold

Kontinuerlig tilgang til nytt faginnhold som vil være med å gi ytterligere ny kunnskap og inspirasjon blant dine ansatte i en travel hverdag

Sparer tid

Ved å tilby dine ansatte mindre læringselementer som er tilgjengelig når som helst og hvor som helst, så vil du kunne redusere tiden de bruker på å søke etter relevant informasjon på nett. Her får dere alt samlet på ett sted.

Felles oppslagsverk og fagspråk

myMetier+ sikrer at dine ansatte har et felles oppslagsverk og språk ved å tilgjengeliggjøre beste praksis og det nyeste innen prosjektfaget.

Skaper en god læringskultur

myMetier+ tilbyr opplæring sømløst i dine ansattes arbeidshverdag. Slik sikrer du kontinuerlig læring og holder kunnskapsnivået oppdatert og konkurransedyktig til enhver tid.

 

 

Hvilken nytte gir myMetier+ din virksomhet?


Bidrar til at virksomhetene lykkes med sine prosjekter

Bidrar til økt kompetanse blant de ansatte – felles fagspråk

Tiltrekke, utvikle seg og beholde dyktige ansatte (Employer branding)

Læringsløsning som til enhver tid er tilgjengelig for de ansatte

Redusert søketid, som bidrar til høyere produktivitet i prosjektene

De ansatte vil raskere ta i bruk ny kunnskap

myMetier+

Klikk på videoen under for å få en demonstrasjonsvideo av myMetier+

Eksempler på innhold

Under finner du en oversikt over innholdet som er mest populært i myMetier+.

Fagtema

Under finner du en oversikt over de ulike temaene vi dekker. Denne oversikten vil være i kontinuerlig utvikling og vi fyller stadig på med mer nyttig innhold.

Prosjektoppstart og planlegging

Endringsledelse

PRINCE2

Program- og porteføljestyring

Gevinstplanlegging og -realisering

Prosjektavslutning

Samhandling og teamarbeid

Kontrakter og innkjøp

Metoder, modeller og rammeverk

Prosjekteierstyring

Smidige/agile metoder

Organisering, roller og ansvar

Prosjektgjennomføring

Usikkerhetsstyring

Interessert i bedriftsabonnement?

Ikke ta unødvendige sjanser. Gi dine ansatte verktøyene de trenger for å lykkes med prosjektene.

Fyll ut skjemaet under så tar vi kontakt med deg for en uforpliktende prat.